marți, 12 ianuarie 2016

Ecologizarea curtii scolii

Am vrut sa demonstram cat de gospodari suntem.La orelele de stiinte am vorbit despre ecologizarea mediului si am pus in aplicare ceea ce am invatat la aceste ore.Elevii clasei a IV-a B au  curatat/salubrizat curtea Scolii Gimnaziale nr.1 Mizil, ei au vrut sa le arate si celor mici ca trebuie sa pastraze curatenia. Am avut ca scop si formarea constiintei civice in randul elevilor.
Toti copiii care au participat la actiunea de curatare, in ciuda frigului de afara, au fost extrem de entuziasti si de implicati, ceea ce dovedeste disponibilitatea lor de a face lucruri si deschiderea de “strange dupa altii”, pe care adesea adultii nu o mai au.
Spiritul civic se formeaza din copilarie iar un proiect de acest gen, initiat si desfasurat cu copiii este un model de urmat.














Niciun comentariu: