vineri, 11 aprilie 2014

Ultima zi din programul Scoala Altfel

   In ultima zi ,din programul Scoala Altfel , elevii clasei a II-a B au aratat care este talentul lor.Ei au participat la concursul "Elevii au talent" .Au prezentat momente de dans , au recitat poezii, au jonglat cu mingea , au desenat, au cantat, au prezentat stiluri de  karate , iar la finalul activitatii au primit diplome si felicitari pentru Paste .
    Felicitari de Paste realizate din conturul palmelor elevilor .

   Vizita la biblioteca oraseaneasca Mizil .Am fost insotiti si de doua mamici .Au aflat ce trebuie sa faca pentru a putea imprumuta carti de la biblioteca oraseneasca ,au intrat pe internet pe calculatoarele din sala Biblionet -sala dotata cu calculatoare prin programul :Biblionet -lumea in biblioteca mea", program finantat de Fundatia lui Bill Gates.
dotate cu calculatoare şi alte echipamente prin programul „Biblionet-lumea în biblioteca mea”, program finanţat de fundaţia lui Bill Gates.

Citeste mai mult: adev.ro/n0d81v

dotate cu calculatoare şi alte echipamente prin programul „Biblionet-lumea în biblioteca mea”, program finanţat de fundaţia lui Bill Gates.

Citeste mai mult: adev.ro/n0d81v
programul „Biblionet-lumea în biblioteca mea”, program finanţat de fundaţia lui Bill Gates.

Citeste mai mult: adev.ro/n0d81v
programul „Biblionet-lumea în biblioteca mea”, program finanţat de fundaţia lui Bill Gates.

Citeste mai mult: adev.ro/n0d81v









Niciun comentariu: