marți, 29 aprilie 2014

Cerc pedagogic -Lectia "Un stil de viata sanatos"

     In aceasta zi importanta mi-ati demonstrat  inca o data ca suntem o echipa unita, ma bucur ca va am elevi.Multumesc mult parintilor si bunicilor vostri si in mod special parintilor elevilor : Diana Stoica , Riciu Alexandra, Cretu Fabian,Elisei Andrei, Divoiu Andreea , Ivan Valentin , Stan Eduard, Ana Rianna, Trandafir Maria, Ana Frone, Maria Proaspatu, deoarece m-ati sustinut in tot ceea ce mi-am propus.
    Va respect si va multumesc!

                                              Elevii clasei a II-a B inainte de inceperea activitatii
                             Program artistic-Micuta solista Maria Trandafir a cantat invitatilor de la Cercul pedagogic al invatatorilor
                            Maria Trandafir le-a cantat invitatilor de la Cercul pedagogic al invatatorilor
                                                                 Medici in devenire

                  Curateii,Voiosii, Voinicii,Sanatosii, Inimosii si Isteteii erau pregatititi pentru activitate
Igiena se poate invata si de la vietuitoare

Vezi acea mica pisicuta
Cum tot
misca din limbuta?
De
ce face ea asa?
Ea se
spala, draga mea.

Vezi micutul porumbel?
Vai, cat e de frumusel!
Trupul lui de ce luceste?
Puiul meu, el se-ngrijeste!

De la
aste mici fapturi
Tu sa iei invataturi.
Trupul sa il ingrijesti
Hainele sa-ti primenesti.





Niciun comentariu: